דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחיפושים אחר אירוע בת מצווה? 

מאת    [ 02/03/2011 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2254 פעמים ]

 

רוצים להינשא? לא מתמצאים בעולם האירועים? עתה אפשר לקרוא לעומק על כל הסודות החשובים באמת אודות אירועים גדולים... אתה מוזמן להתוודע אל תחום האירועים: מקום, עיצוב ארועים וקייטרינג!

כבר יש גן אירועים לחתונה?

הפרט הראשון שצריך לעניין אתכם, הוא כמובן גן הארועים בו תתקיים החגיגה. יש סיכוי שזה יהיה אולם ארועים, וזה גם יכול להיות ביער קסום. רק בתום קביעת המקום בו יתקיים הארוע, אפשר להחליט על מועד החתונה, סגנון האירוע ואפילו לבחור את כל אותם הפרטים הרבים שיעשו את ליל החתונה לחוויה. לא הגיע הזמן להתחיל?

לפי איזה מדדים עושים בחירה של אולם ארועים? מחפשים בדחיפות אירוע ברית מילה?

זוגות רבים מתלבטים בינם לבין עצמם שבועות רבים לפני שסגורים על עצמם, ויש לכך סיבה טובה. אולמות אירועים הינם שונים בלא מעט היבטים; כמות המוזמנים המקסימאלית, העיצוב במקום, צורת ההגשה וגם המיקום הגיאוגרפי. אתם חייבים לקבוע מבעוד מועד מה תמיד חלמתם להרים, זה יקל מאוד עליכם במציאת אולם האירועים המושלם…

כשמגיעים לאולם אירועים על מנת להתרשם, חובה לשים לב לדברים הבאים: האזור נראה מספיק נקי? המקום בכלל יתאים למספר המוזמנים? כמה בערך מלצרים יעבדו בארוע? אף אחד לא אוהב אולם מטונף או, למשל, שירות לוקה בחסר... אם אתם רוצים להישמר מפני תקלות במהלך ערב האירוע, חובה לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שעולות בראשכם!

על טעויות משלמים ביוקר!

את החתונה שלכם תערכו רק פעם אחת בחיים (זו לפחות השאיפה...), מהסיבה הזו אין אפשרות לטעות. רוצים לדעת איך עושים זאת? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להתפשר על פרטים חשובים! לדוגמא, בהנחה ותמיד רציתם אולם ארועים עם בריכה גדולה, אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

אז מה הלאה?

אם סוף סוף יש ברשותכם אולם ארועים - ניתן לחשוב לעומק על כל הפרטים האחרים. לדוגמה עיצוב אירועים מקצועי... אם במקרה עדיין לא ידעתם שזה קיים, אז זה בעצם אומנות במלוא מובן המילה. עם אנשי מקצוע אמיתיים המנוסים בתחום העיצוב ודקורציה, אתם יכולים להביא לידי כך שהארוע הזה יהיה הכי יפהפה ויחודי. באמצעות שימוש בכיסאות מעוצבים, רק כדוגמה, באפשרותכם לשדרג במהירות את התפאורה. המוזמנים שיבואו לאירוע ירגישו ממש עם כניסתם שהדיבור הוא על איזשהו אירוע מדהים והם יהנו כפי שעדיין לא יצא להם אף פעם... זה יכול להיות הארוע שלכם!

אחרי שסימתם להתעסק בענייני העיצוב, ניתן באמת לדאוג לדברים אחרים…

ללא מעט אנשים יצא מתישהו בחיים לבוא לחתונה של חברים. הארועים האלה הם לרוב נראים זהים - פיסות מזון חשודות, בירה תוצרת הארץ ופטנטים מאוסים. על מנת לחגוג אירוע שונה, יש צורך במעט השקעת משאבים וחדשנות. באופן זה, ירכלו על האירוע שארגנתם גם חודשים אחרי... עדיין בחיפושים אחר אירוע בת מצווה?

הכל מתחיל עם אוכל!

בעבור אנשים מסוג מסוים החלק המעניין באמת הוא האוכל בחתונה. בחירת חברת הקייטרינג היא בעלת השפעה רבה על הזכרון מאותו אירוע, בדיוק בגלל זה רצוי שלא לזלזל או להתפשר בהחלטה הזאת. רצוי להשתדל לבחור רק בקיטרינג גורמה וצלחות במימדים סבירים. אין מישהו שבאמת מעוניין לאכול אוכל לא טעים או, למשל, כזה שנמצא על צלחות זעירות. מומלץ בחום לבזבז כמה שקלים כדי להיות בטוחים שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה ממש טוב ואיכותי!

מחפשים עוד מידע על אירוע במסעדה? מוזיקה עוד לא מצאתם?

אחרי שהאכלתם את האורחים, כדאי לשמח אותם, ויש המון דרכים להשגת מטרה זו. אז במה מתחילים? אין אפשרות לארגן מסיבה ראויה בלי בכלל לדבר על תקליטנים. לא בא לכם לקרוא לאיזשהו איש סאונד מומחה? עם אחד כזה ניתן להקפיץ ולשמח את חבריכם לאורך כל הלילה... עליכם רק להחליט על ז'אנר מוזיקה אהוב, ואת שאר העבודה יעשו בשבילכם.

אחרי שקראתם את כל זה, תכנון אירוע מוצלח יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... 

לטיפים טובים ועוד שפע של מידע - אתם יכולים להיכנס לאתר. מזל טוב!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב